Expediere si retururi

Expedierea coletelor se face prin Curier Rapid si Predare personala in Bucuresti se asigura livrarea lor in 1-4 zile lucratoare.


In cazul in care zona dumneavoastra nu are acoperirea firmei de curierat, expedierea se va face cu acordul dumneavoastra la cel mai apropiat sediu de curier sau cu plata km suplimentari direct la adresa, (in functie de alegerea dumneavoastra).

In cazul in care valoarea coletului dumneavoastra este peste 400 RON costul transportului prin curier va fi asigurat de scoffe.sgsm.ro.

Orice problema legata de garantii se va anunta telefonic  intr-un timp rezonabil, urmand ca impreuna sa stabilim de comun acord rezolvarea problemelor. Costul transportul pieselor defecte va fi suportat de CLIENT iar trimiterea produsului inlocuit de de catre scoffe.sgsm.ro doar daca vom fi anuntati in prealabil.

Nu se pot returna produse care corespund cu specificatiile mentionate pe site sau cu specificatiile producatorului.

Nu se pot returna produse care prezinta urme mecanice survenite in urma montarii incorecte.

Costul returnarii produselor revine in exclusivitate cumparatorului, orice colet trimis spre scoffe.sgsm.ro cu plata transportului la destinatar va fi refuzat!

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Acestea se pot returna, în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Clientul este obligat sa notifice in scris intentia de returnare, printr-un email explicativ trimis la adresa scoffe.cafea@gmail.com

Orice modificare a stării produselor duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor costuri administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. scoffe.sgsm.ro poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj, sigilii de protecţie etc. pentru readucerea lor la starea initiala sau, la opţiunea clientului, îi vom re-expedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G.  34/2014, în cazul achiziţionării de produse online folosind tehnicile de comunicare la distanţă.

Contravaloarea produselor va fi restituită integral în cel mult 14 zile lucratoare de la data notificării în scris sau prin email si primirea produsului de la dumneavoastra. Contravaloarea produselor va fi restituita numai prin transfer bancar in contul pe care clientul il va pune la dispozitia SGSM.RO in scris, prin email, la adresa precizata mai sus.

Costurile de returnare de la client către scoffe.sgsm.ro  intră în sarcina clientului. Nu vor fi acceptate coletele cu ramburs expediate catre SGSM.RO  si nici nu vor fi ridicate de la Posta Romana (expeditia trebuie sa fie efectuata la adresa indicata a depozitului nostru, cu program de lucru Luni - Vineri intre orele 10:00 - 18:00).

Produsul trebuie să fie expediat la :

scoffe.sgsm.ro

Bucuresti

Telefon: 0763504994

Pentru ca returnarea să fie completă, este necesară înapoierea produsului in ambalajul original împreuna cu o copie a facturii fiscale şi a certificatului de garanţie. Pierderea documentelor poate atrage întârzieri privind restituirea contravalorii produselor.Lipsa ambalajului original duce la refuzarea returului, Stanciu emanuel neasumandu-si raspunderea trimiterii catre client a produselor neconforme.

Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati si pagina Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului www.anpc.gov.ro/

Efectuarea oricarei comenzi pe site-ul www.sgsm.ro presupune acceptarea tuturor precizarilor prezentate mai sus.


Dorim sa specificam ca scopul nostru este de a dezvolta o relatie de Parteneriat cu dvs.